söndag 26 juli 2009

Funderingar och lite bilder

Mina crystal red har under en tid strukit med på löpande band. Förmodligen har det att göra med filterstrul kombinerat med att jag ett tag endast bytte vatten en gång i månaden. Men nu har jag skärpt mig och förhoppningsvis ska överlevarna fortplanta sig rätt bra nu. Jag kommer förmodligen också att köpa fler från Peter Haack efter semestern.

Jag kommer också att sälja av/skänka bort mina svarta neontetror i 54 liters karet. Tänkte nämligen börja med snowball räkor och blue tiger där till hösten. Tror det kan bli grymt snyggt :)

Lite bilder från idag:

1 kommentar:

Mariel sa...

Hejsan! Längesen... hur går det med burkarna? Jag har varit på latsidan, har fått alger oxå troligtvis p g a det. Liten akvariesvacka just nu. Men jag får väl skärpa mig.