söndag 24 februari 2008

Då och nu...

Har förändrat layouten i 54:an lite och slogs av hur mycket akvariet förändrats sedan uppstart för drygt en månad sedan. Döm själva...

Foto: Jag

Som ni kanske ser har jag tagit bort althernatheorna eller om det nu var ludwiga glandulosa (fortfarande inte riktigt säker) och flyttat på hygrophilia sp. Dwarf. Sedan har jag som jag visat tidigare fixat till utrymmet under roten och även skaffat en svart bakgrund för att dölja sladdarna.

Till onsdag ska jag till zookompaniet igen och fixa lite endlers till 31:an, några ottocinklusar och kanske någon form av bottengödning till Aromatican. Återkommer med uppdatering om fiskköpet sedan.

Det var väl allt antar jag...

Ha de bra!

2 kommentarer:

defdac sa...

Snyggtoch kul att få se förändringen =)

Wickberg sa...

Tack, alltid kul med kommentarer! Måste säga att jag gillar din 60 litare skarpt! Särskilt mittpartiet med althernatheorna(?)