lördag 21 juni 2008

VB, veckogamla bilder på karen och lite bilder från midsommarafton

Bytte 50 % av vatnet i båda karen idag och jag måste säga att det blev en jäkla skillnad i 54:an sen jag började med PMDD! Nu doserar jag dubbeldos av PMDD vid VB och 1,5 ml easy carbo varje dag och belysningen är tänd 9,5 h. Det bubblar betydligt mer nu och det fortsätter bubbla hela veckan nu istället för bara några dagar som innan! I 31:an kommer jag däremot fortsätta med aqua care för att inte störa räkorna alltför mycket. I övrigt har det inte hänt så mycket med karen förutom att jag matat kampisarna med några endlersyngel då de börjar bli lite för många...
Sen har det ju varit midsommar och jag var ute och fotade lite i skogen och här är lite bilder,
ha de bra!

2 kommentarer:

Bootin sa...

sjyssta bilder!

Wickberg sa...

Tack! Kommer nog upp lite nya bilder på tanken vad det lider, fixat om lite och förhoppningsvis kommer det bli bra när växterna buskat till sig....