söndag 14 september 2008

Endlers skänkes!

Ger bort mina endlers guppy på plantswap....

4 kommentarer:

Mariel sa...

Ska du ha nya firrar eller annat i karet istället?

Wickberg sa...

Ja, dessutom ska jag göra om karet snart och då kommer de inte passa in riktigt, dessutom förökar de ju sig som kaniner vilket e en nackdel när akvariet är så litet
:- Vet inte vad jag ska ha istället däremot..

Mariel sa...

Aha.
Läste på plantswap (borde kanske ha kommenterat där) men det med klippblocken låter jättefint. Den stenen du har i är väldigt fin i färgen. När det kommer till mossor , har du koll på vad som skiljer sig mellan x-mas och peacock? Jag har ju jättelite peacock, den som växt sig fast på grottan. Tycker den är fin, ljusare än java och så grenar den sig.

Wickberg sa...

Har ingen koll där faktiskt, vill ha någon mossa som håller sig till stenarna och inte blir så yvig i alla fall. Jag gillar dom stenarna också faktiskt, vill gärna ha samma typ men en annan form bara.