lördag 12 januari 2008

Liten uppdatering...

Var så längesen jag skrev något om 31: l karet så tänkte passa på nu. Har planterat om arcuatan då jag satte den på tok för tätt från början och bladen längst ner ruttnade bort och nu skjuter den nya skott ganska friskt. Rotala Wallachi ser egentligen ut som skräp och inget jag gör verkar funka, den vill helt enkelt inte bo i mitt kar...Kanske ska prova att byta ut den mot något från mitt 54 liters kar så småningom.

Imorrn ska jag flytta över tetrorna till 54 liters tanken och när jag käkat frukost ska jag iväg till zookompaniet och köpa ett gång amanoräkor till 31:l tanken. Hade en ottocinklus där tidigare men han/hon dog under julhelgen och nu står jag utan algätare.

31:an ska för övrigt få vara räktank ett tag nu, hoppas att mina RC räkor ynglar av bättre utan hungriga fiskar.

För övrigt så växer p. helferi så det knakar!

Nu ska jag käka frukost....

Inga kommentarer: