onsdag 7 januari 2009

Fika hos Bootin

Igår var jag och min sambo och fikade hos Stefan Bootin på förmiddagen. De var mycket trevligt och dessutom kul att få se hans nya scape på riktigt, mycket snyggt!
Dessutom kom Jörgen (tror jag han heter?) förbi och plundrade hans kar på glosso tillsammans med mig. Tydligen ska det bli Marsilea hirsuta där istället. Det visade sig att Stefan ville bli av med några fiskar också så jag åkte även hem med en siamesisk algätare som jag köpte lite sällskap till idag. Dessutom hamnade lite cacomba och riccia i väskan. Siamesen gjorde sig hemmastadd rätt snabbt och jag tror inte att mitt lilla akvarium kommer bli något problem för honom då hans gamla hem var i samma storlek.

Här kommer lite bilder på firren och 54:an i går kväll:




5 kommentarer:

Leonard sa...

Det ser snyggt ut! =D Fortsätt att uppdatera oss med bilder på akvariumet!
Ha det bra/ Carl

Wickberg sa...

Tack! Fler bilder kommer absolut, planerar ett till akvarium nu men det blir nog inte än på ett tag ;-)

Anonym sa...

fint! =) vad använder du för kamera?

Wickberg sa...

Tack :-) En Nikon Coolpix 8 megapixel, inte någon värstingkamera precis men den funkar.

Anonym sa...

Okej verkar ju funka bra iaf! =)